Ochrona Kupujących

Możesz zwrócić się z pomocą do odpowiednich instutucji przypadku, gdy:

  • nie otrzymałeś zakupionego towaru,
  • zakupiony towar znacznie różni się od opisanego w ofercie.

Poznaj swoje prawa!

Znajomość przepisów pomóże Ci w polubownym zakończeniu sporu ze sprzedawcą. Warto skorzystać z poniższych informacji:

 

Jeżeli starałeś się uzyskać porozumienie ze sklepem (dostarczenie/ wymiana zamówionego produktu, zwrot pieniędzy) ale ta próba zakończyła się niepowodzeniem – możesz podjąć następujące kroki:

Złóż na Policji lub w Prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W ciągu 30 dni powinno do Ciebie dotrzeć postanowienie o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.

Ważne!

Zanim zdecydujesz się na działania zmierzajace do skorzystania z odpowiednich instytucji – skontaktuj się ze sprzedawcą – problemy związane z np. opóźnienia w dostawie/ reklamacji/ niezadowolenia z produktu mogą zostać rozwiązane znacznie szybciej po bezpośrednim kontakcie ze sklepem.

JUŻ WKRÓTCE MILIONY PRODUKTÓW W TWOIM ZASIĘGU
Z naszą aplikacją sprawnie porównasz ceny w sklepach internetowych i szybko znajdziesz najlepszą ofertę.