Kontakt

Masz jakieś pytania dotyczące działania serwisu? Napisz do nas za pomocą formularza  >>>

SIEDZIBA SPÓŁKI

Cener Sp. z o.o.
ul. Hetmańska 182
60-166 Rzeszów
NIP: 779 24 20 393

Sąd Rejonowy Rzeszów – Nowe Miasto Rzeszów, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000049989899, o kapitale zakładowym w wysokości 145 700,00 złotych.

SPRAWDZ CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czym jest „Kup Teraz” na CENER.pl ?

„Kup Teraz” przez CENER.pl, już wkrótce uruchamiamy nową usługę w serwisie CENER.pl. Będzie one umożliwiała robienie zakupów bezpośrednio w serwisie CENER.pl bez konieczności przechodzenia do sklepów.

Opcja „Kup Teraz” przez CENER.pl polecana jest dla osób, które chcą dokonywać zakupów w bardzo szybki, łatwy i przyjazny sposób. CENER.pl jest w tym wypadku platformą zakupową, która pośredniczy w dokończeniu transakcji. Kupujący może bez rejestracji w wybranym sklepie, złożyć zamówienie na bezpośrednio przez „Kup Teraz” na CENER.pl i zapłacić za zakupy jednym przelewem.

Czym się różni opcja „Kup Teraz” od opcji „Kup w sklepie”?

„Kup Teraz” na CENER.pl jest opcją dokonania zakupu bezpośrednio w serwisie CENER.pl. W porównywarce CENER.pl można złożyć zamówienie, zapłacić za towar, oraz wybrać formę przesyłki. Korzystając z systemu „Kup Teraz” nie trzeba rejestrować się w wybranym sklepie, aby dokonać zakupu.

Porównaj ceny” oznacza porównanie ofert z wielu sklepów, wybór oferty i przejście na stronę konkretnego sklepu w celu dokonania zakupu. W tym drugim przypadku złożenie zamówienia oraz płatność za produkt dokonywane są na stronie sklepu.

Czy za skorzystanie z „Kup na Cener” muszę coś zapłacić?

Usługa „Kup Teraz” jest dla kupującego całkowicie bezpłatna. Użytkownik przy zakupach płaci tylko za sam produkt oraz za przesyłkę towaru – dokładnie tyle samo, ile zapłaciłby składając identyczne zamówienie na stronie wybranego sklepu.

Dlaczego nie wszystkie produkty mają opcję „Kup na Cener”?

Usługa ,,Kup Teraz” na CENER.pl wprowadzana jest stopniowo, na początek zostaną włączone tylko wybrane kategorie. Nie wszystkie sklepy prezentujące oferty znalazły się w ,,Kup Teraz” na CENER.pl . Z czasem usługa będzie rozwijana, by docelowo zakładka ,,Kup Teraz” znalazła się przy każdym z produktów na CENER.pl

Jak sprawdzić czy sklep posiada dany produkt

Informacja o statusie dostępności produktu widoczna jest stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Każdy sklep posiada odpowiedni status:

„dostępny” – sklep posiada w danym momencie produkt na magazynie lub na magazynie hurtowni. Przy tym statusie kupujący otrzymuje informację, że towar zostanie wysłany w szybkim tempie.


„dostępny do 3 dni” – sklep będzie miał na stanie towar do trzech dni. (sklep nie posiada na daną chwilę produktu na magazynie), ale wie, że będzie posiadał w ciągu 3 dni.


„dostępny do tygodnia” – sklep będzie miał na stanie produkt w ciągu tygodnia. (sklep nie posiada na daną chwilę produktu na magazynie, ani na magazynie hurtowni)  ale informuje że będzie posiadał go w ciągu tygodnia.


„dostępny powyżej tygodnia” – sklep będzie miał na stanie produkt, natomiast nie wcześniej niż za tydzień czasu. (o szczegóły czasu dostawy warto dopytać sprzedawcę)


„sprawdź w sklepie” – przejdź do sklepu i skontaktuj się ze sprzedawcą nt. dostępności produktu. Dla kupujących jest to informacja, że sklep nie publikuje statusów albo udostępnia informacje niezgodne z systemem schematu.

Prawa konsumenta

Kupujący w sieci korzystają z uprawnień związanych ze sprzedażą dokonywaną poza Internetem, np. z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni Ustawa o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r., Dz.U. Nr 2000.22.271).  Pamiętaj że zawsze powinno zapoznać z regulaminem sklepu! Regulamin powinien zawierać m.in warunki składanych zamówień, czas realizacji, warunki dostawy oraz zasady reklamacji i zwrotów. Więcej informacji

Czym są „Rzetelne Opinie” ?

Program Rzetelne Opinie to system zbierania opinii o zakupach w sklepach internetowych. Opinie o sklepach publikowane są dzięki ankietom wypełnianym przez klientów, którzy faktycznie złożyli zamówienia w sklepie internetowym uczestniczącym w programem „Rzetelnych Opinii”.

Zapłaciłem, ale nie otrzymałem towaru

Zweryfikuj czy czas realizacji zamówienia przekroczył już swój termin. Jeżeli tak, skontaktuj się ze sprzedawcą oraz opisz mu cały proces zakupowy. Im więcej danych podasz (numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa towaru, wybrana forma płatności i dostawy), tym łatwiej będzie Ci wyjaśnić problem ze Sklepem.

Otrzymałem towar niezgodny z opisem

Zobacz, czy w Sklepie jest możliwość zamiany towaru na ten, którym jesteś zainteresowany. Jeżeli niestety ma takiego opcji, skontaktuj się ze sklepem aby anulować zamówienie lub znaleźć rozwiązanie problemu. Opisz cały proces zakupowy, podaj m.in (numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa towaru, wybrana forma płatności i dostawy)

Nie mogę skontaktować się ze Sklepem

Na początku upewnij się, czy wiadomości od Sklepu nie trafiły w skrzynce emailowej do Spamu. Jeżeli nie ma ich tam, skontaktuj się ze sklepem. Opisz sprzedawcy cały proces zakupowy i  podaj dane na temat: (numer zamówienia, data złożenia zamówienia, nazwa towaru, wybrana forma płatności i dostawy).

W jaki sposób należy złożyć zamówienie w usłudze „Kup na Cener”?

Proces złożenia zamówienia w opcji „Kup Teraz” jest bardzo łatwy. Na początku proszę wyszukać w serwisie CENER.pl wybrany produkt, następnie kliknąć zakładkę „Kup Teraz” i wybrać najlepszą ofertę. Ostatni krok to płatność za zakupy.
Więcej informację można znaleźć pod adresem: Jak kupować na Cener?

Czy aby dokonać zakupów w systemie „Kup na Cener” muszę się rejestrować w serwisie?

CENER.pl jest serwisem dzięki któremu wkrótce będzie można złożyć zamówienie bez potrzeby przechodzenia do strony sklepu. Aby ułatwić proces zakupu, umożliwiliśmy naszym klientom logowanie się w CENER.pl dzięki social media. Istnieje również możliwość zrobienia zakupów na CENER.pl całkowicie bez konieczności rejestracji w ogóle.

Nie posiadam konta w serwisach społecznościowych, czy mimo to mogę skorzystać z usługi „Kup na Cener”?

Jest możliwość zrobienia zakupów bez rejestracji. W takiej sytuacji nie można niestety skorzystać z opcji „Płatność przy odbiorze”.

Chcę sprawdzić status swojego zamówienia. Jak mogę to zrobić?

Po złożeniu zamówienia w systemie „Kup Teraz” na CENER.pl dostaniesz od nas emaila z potwierdzeniem. W treści maila będzie znajdował się link do strony do śledzenia na statusu Twojego zamówienia.

Chciałbym zmienić dane do wysyłki. W jaki sposób mogę wyedytować moje zamówienie?

Aby dokonać zmiany danych do wysyłki prosimy o kontakt ze sklepem, który realizuje Twoje zamówienie. Kontakt ze sklepem jest dostępny dzięki formularzowi, do którego dane kontaktowe znajdziesz w emailu od CENER.pl

Jak długo trwa realizacja zamówienia „Kup na Cener”?

Zamówienie złożone na CENER.pl realizowane są przez sklepy w którym został zakupiony produkt. Przed złożeniem zamówienia proszę sprawdzić statusy dostępności danego produktu.

W jaki sposób dokonuje się płatności w usłudze „Kup na Cener”?

Płatności podczas zakupu „Kup Teraz” na CENER.pl można dokonywać 3 matodami:

1) Dokonanie przelewu za pomocą usługi płatniczej. Dostępna jest cała szeroka gama banków obsługujących szybkie przelewy oraz tradycyjny przelew w banku bądź na poczcie.

2) Druga metoda to płatność kartą płatniczą, również obsługiwana przez płatności elektroniczne. Występuje tutaj pełne bezpieczeństwo transakcji. Z tytułu płatności kartą Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

3) Trzeci sposób to płatność przy odbiorze towaru. Dotyczy on  przesyłki pobraniowe, jak i odbiór osobisty.

Dodałem do koszyka produkty z kilku różnych sklepów, czy muszę osobno dokonywać płatności na konto każdego z nich?

Nie. W takim wypadku dokonuje się jednej płatności za wszystkie zakupy.

Dodałem do koszyka produkty z kilku różnych sklepów. Czy otrzymam wszystko w ramach jednej przesyłki czy osobno od każdego ze sklepów?

W takim wypadku każdy ze sklepów realizuje osobno wysyłkę produktów,  więc dokonujący zakupu dostanie więcej niż jedną paczkę. Za każdą z nich należy osobno opłacić.

Jaki jest koszt przesyłki produktu w usłudze „Kup na Cener”?

Koszty przesyłki podawane są indywidualnie przez wybrany sklep. Dane o najtańszych przesyłkach widoczne się przy ofercie sklepowej na CENER.pl
Po wrzuceniu produktów do koszyka i przejściu do kasy, kupujący może wybrać metody dostępnych form dostawy, jakie proponuje dany sklep.

Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Zamówienia składane na CENER.pl wysyłane są przez sklepy w których dokonano zakupu. Warto przed złożeniem zamówienia sprawdzić status dostępności danego produktu. Na tej podstawie można obliczyć ile potrwa czas wysyłki.

Złożyłem zamówienia na Cener. Czy przesyłkę otrzymam od Cener, czy od sklepu?

Towar zamówiony na CENER.pl do klienta zostanie wysyłany przez sklep który realizuje zamówienie.

Czy w usłudze „Kup na Cener” istnieje możliwość wysłania przedmiotu za granicę?

Każdy ze sklepów ma własną politykę i regulamin sprzedaży, dlatego też warto wcześniej skontaktować się ze sklepem aby potwierdzić możliwość wysyłki towaru za granicę.

Chcę anulować zamówienie – jak to zrobić?

W celu anulowania złożonego zamówienia – proszę skontaktować się ze sklepem, w którym dokonało się zakupu.

Otrzymałem maila z informacją, że sklep anulował zamówienie. Jaka jest tego przyczyna?

Sprzedawca, również tak jak kupujący ma możliwość anulowania zamówienia. Może tego dokonać np. gdy zabraknie danego produktu na magazynie a informacje na stronie sklepu internetowego nie zostaną uaktualnione. W takich wypadkach najlepiej ponownie znaleźć ofertę innego sklepu na CENER.pl i ponownie dokonać zakupu.

Sklep anulował zamówienie a ja już dokonałem przelewu. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot zwykle trwać od 1-go do kilku dni roboczych.

Chcę zwrócić zakupiony przedmiot. Na jaki należy odesłać paczkę?

Zwrotu paczki należy dokonać na adres sklepu, w którym złożyło się zamówienie. Produkt  do zwrotu można odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Ile czasu mam na zwrot towaru?

Zwrotu towaru w sklepach internetowych można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Towar w nienaruszonym stanie trzeba odesłać na adres sklepu, z którego otrzymaliśmy przesyłkę.

Jak sprawdzić czy sklep posiada dany produkt

Informacja o statusie dostępności produktu widoczna jest stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Każdy sklep posiada odpowiedni status:

„dostępny” – sklep posiada w danym momencie produkt na magazynie lub na magazynie hurtowni. Przy tym statusie kupujący otrzymuje informację, że towar zostanie wysłany w szybkim tempie.

„dostępny do 3 dni” – sklep będzie miał na stanie towar do trzech dni. (sklep nie posiada na daną chwilę produktu na magazynie), ale wie, że będzie posiadał w ciągu 3 dni.

„dostępny do tygodnia” – sklep będzie miał na stanie produkt w ciągu tygodnia. (sklep nie posiada na daną chwilę produktu na magazynie, ani na magazynie hurtowni) ale informuje że będzie posiadał go w ciągu tygodnia.

„dostępny powyżej tygodnia” – sklep będzie miał na stanie produkt, natomiast nie wcześniej niż za tydzień czasu. (o szczegóły czasu dostawy warto dopytać sprzedawcę)

„sprawdź w sklepie” – przejdź do sklepu i skontaktuj się ze sprzedawcą nt. dostępności produktu. Dla kupujących jest to informacja, że sklep nie publikuje statusów albo udostępnia informacje niezgodne z systemem schematu.

Co oznaczają oferty wybrane przez Cener

W celu ułatwienia decyzji zakupowej odpowiedniej oferty, wyróżniliśmy produkty ze sprawdzonych sklepów które:
– Są wysoko oceniane przez klientów
– Informują o dostępności produktów
– Oferują konkurencyjne ceny
– Posiadają logo Rzetelnych opinii

FORMULARZ KONTAKTOWY








Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym przez Cener Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Hetmańska 22, 35-045 Rzeszów, dla potrzeb realizacji zgłoszenia oraz na wgląd do korespondencji wysyłanej za pomocą formularza do sklepu internetowego. Oświadczam, że Cener Sp. z o. o. poinformowała mnie o dobrowolności podania danych i przysługujących mi prawach, w szczególności o prawie dostępu do treści danych i ich poprawiania oraz możliwości udostępnienia moich danych podmiotom trzecim współpracującym z Cener Sp. z o. o.